משלוחים חינם בהזמנות מעל 299 ש"ח

מרכז האופניים והריצה הישראלי

משלוחים והחזרות

אפשרויות משלוח

שליח עד הבית לכל רחבי הארץ, ללוקרים או לחנויות

משלוח חינם בכל הזמנה מעל 299 ₪ תוך 2-6 ימי עסקים, יום עסקים מסתיים בשעה 15:00

ניתן לאסוף את המשלוח מחנויות הרשת ללא תשלום

משלוח מתחת ל 299 שקלים – יחויב בעלות המשלוח

חולצות מודפסות יישלחו עד 7 ימי עסקים

לא ניתן לשלוח חבילות לחו”ל

עלויות משלוח:

שליח עד הבית – 30 שקלים

לוקרים או חנויות – 20 שקלים

חשוב לדעת:

עם קליטת ההזמנה במערכת נשלח לך אישור הזמנה עם מספר ההזמנה, כאשר החבילה תהיה מוכנה ותעבור לחברת השליחויות נעדכן אותך במייל נוסף

ביום הגעת החבילה, נציג מחברת המשלוחים יצור איתך קשר בהודעת SMS

ניתן לבדוק את מצב ההזמנה בכל זמן באזור העזרה באתר

במידה ובחרת לאסוף את הפריט בעצמך הוא יישמר בחנות למשך 10 ימים

תשלום בנקודות מועדון לא ייחשב כרף לקבלת משלוח חינם

 

החלפות והחזרות

ניתן להחזיר פריט תוך 14 יום מקבלת המשלוח בצירוף החשבונית המקורית ולקבל תמורתו החזר כספי מלא, זיכוי או פריט חלופי.
את ההחזרה יש לבצע בחנות אך ניתן גם בתלוי במוצר, להחזירו אלינו באמצעות שליח או איסוף על ידנו בתיאום מראש עימנו בטלפון: 08-623-4179 או בכתובת info@demo364.co.il

לא ניתן להחזיר או להחליף פריט שהודפסה עליו תמונה או סמל.

ניתן לקבל זיכוי או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה תוך 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

במידה ולאחר הקניה המוצר שבחרת אזל מהמלאי או במקרה שפרטי האשראי שלך לא נקלטו במערכת – הזמנתם עלולה להתבטל על ידינו. שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר לבירור ולעדכון.

לשאלות, בירורים ויידוע לגבי החזרות, אנא פנו לשירות הלקוחות באחר מהאמצעים הבאים:

ווטסאפ – 052-600-7287

דוא”ל – info@demo364.co.il

החלפות והחזרות

בכדי לבצע החלפה או החזרה של מוצרים יש לעמוד בתנאים הבאים:

  • המוצר חייב להיות חדש, ללא שימוש ובאריזתו המקורית והשלמה
  • אין החזרת או החלפת מוצרים משומשים, ש”נבדקו לרגע” לדוגמה: סימני חיזוק, סימני מגע של מתכת במתכת, סימני מדידה וכו
  •  אין החזרה או החלפה של מוצרי מזון, חטיפי אנרגיה וכו
  • בשום מקרה אין להגיע אלינו להחלפת/החזרת מוצר ללא תיאום

החלפת מוצר

  • החלפה מתבצעת על ידי הזמנה חדשה
  • בעמוד אישור ההזמנה יש להוסיף את ההערה “זו החלפה”
  • את ההזמנה יש להשלים כולל תשלום
  • אנחנו ניצור אתכם קשר ונעדכן אתכם איך תתבצעה החזרת המוצר שאצלכם
  • הזיכוי יתבצע באמצעות אמצעי התשלום איתו שילמתם. במידה ולא ניתן לזכות אמצעי תשלום זה ניצור עמכם קשר

עצה: גם אם יש לכם שאלות, כדאי שתצרו את ההזמנה ובהערה שבעמוד התשלום תציינו את השאלות.

כך הזמנתכם תקבל תור ותטופל במהירות גבוהה יותר.

 

החזרת מוצר

  • אם ברצונכם להחזיר מוצר  כתבו לנו את בקשתכם למייל  info@demo364.co.il
  • אנחנו ניצור קשר לבירור ראשוני ובהתאם לצורך, נספק לכם את המידע הנדרש כולל הוראות מדויקות לאופן ביצוע ההחזרה
  • את ההחזרה יש לארוז ולהדביק היטב כדי שהמוצרים יגיעו אלינו תקינים
  • מוצרים שיחזרו פגועים בגלל השילוח יחשבו כמוצרים שלא ניתנים להחזרה
  • כל ההחזרות יבוצעו אלינו ישירות או על ידי הלקוחות או על ידי חברות שילוח
  • אין לשלוח פריטים בדואר ישראל או בכל שירות אחר הדורש הגעה לנקודת איסוף – המשלוח לא ייאסף
  • שעות וימי הקבלה להחזרות והחלפות בתיאום מראש בלבד הם מהשעה 09:00 עד 16:00 ובימים א-ה לא כולל ערבי חג

אם קשה לכם להגיע בשעות האלה, כתבו לנו וכמובן שננסה לעזור

תוך 3 ימי עבודה מיום קבלת המוצר אצלינו עם בהבאתו למחסן או שליחתו אלינו, הוא ייבדק ואם הוא עומד בתנאים הוא יזוכה / יוחלף. זמן המשלוח חזרה אלינו אינו בשליטתנו ולכן המועד הקובע להתחלת טיפול בהחזרה הוא היום בו המוצר מגיע אלינו.

ליצירת קשר לחצו כאן